Måndag!

Hej!

Jag har inte ens målat en tredjedel av taket än HERREGUD!!!!! Trodde precis att jag hade sönder datorn!! :O :O :O Mitt "å" har ju typ inte funkat för att det typ varit något under knappen, nu hade det flyttats över till mitt "ä" (som jag märkte när jag skrev "än" haha) Så jag fick typ damp och slet bort knappen och så var det någon svart gummi pinne typ?! som jag trodde var något som skulle sitta fast! Men det var tydligen den som var problemet och min knapp gick jätte lätt att sätta tillbaka och nu funkar alla knappar äntligen som dom ska :D haha aja kanske ska fortsätta där jag var.. Hm, juste. Jag har inte målat en tredjedel av taket än och jag orkar verkligen inte mer. Det tar ju typ en evighet och man kommer ju typ inte åt någonstans och det är as jobbigt att stå i soffan t.ex och måla!! Sen ska allt målas igen. Snälla döda mig eller nått!....

Orkar inte snacka mer om färg nu... Jag tror jag ska duscha eller nått, eller kanske gör det senare. Kolla på oth vill jag också göra, men orkar inte nu. Åh, vet inte vad jag orkar göra. Måste se till att kunna sova inatt också, ska upp tidigt imorgon och möta Gustav! :) men har haft jätte svårt att somna dom senaste dagarna, är klarvaken till typ minst tre :( ingen aning om varför eftersom jag alltid brukar vara trött, haha. Sen börjar skolan snart också, usch :( aja nu ska jag försöka hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0