Kuuuul? Nej..

Jag kollar på ett jätte intressant program faktiskt. Visste ni att när en droppe nuddar vattenytan så töjs bara vattenytan ut och droppen studsar upp igen! Coooolt

Ååååh vad jag har okul. Vill ni veta vad jag gjort ikväll? Jo, jag har inte gjort ett skit. Bara kollat på Rescue dawn och den var väl helt okej. Tror jag.. Och nu har jag på något vetenskapsprogram som jag råkade lyssna lite på som ni kan läsa högst upp i inlägget. Haha hoppas ni har roligare än mig, eller hoppas vet jag inte om jag gör men jag antar i alla fall att ni har det.


Kommentarer
Postat av: wassberg

Låter konstigt!!

2010-08-28 @ 18:43:42
Postat av: emma

Hahah jaa :o

2010-08-29 @ 00:00:51
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0