Imorgon börjar skolan..

Imorgon börjar skolan och jag gillar det verkligen inte! Tredje året, it-media, hur fan ska jag orka?! Aja, finns väl inte mycket man kan göra. Hoppas bara att lärarna förändrats, orkar inte bli behandlad som ett efterblivet pucko längre... Eftersom jag faktiskt inte är det!!!! Hoppas mina lärare läser min blogg, haha.

Kom typ nyss hem från stan, köpte en ny mascara! Min gamla var nämligen slut. Sen åt vi på Mc Donalds (jag och min älskling) och sen när vi väntade på tåget han skulle ta så åt vi en kaffe och vaniljbulle på pressbyrån. Nu sitter jag här hemma helt ensam och ska kolla på dom sista oth :( måste ladda ner säsong 7! Fast jag behöver hjälp..



Den här gången blev det denna mascara!
Jag köper nämligen aldrig samma som jag haft igen av någon konstig anledning.. Eller jag kanske har gjort det en gång förut tror jag. Och ska köpa en bra jag haft förut på flyget när vi åker till Grekland i september.

Kommentarer
Postat av: Bella

Dricker du kaffe? :O ;)

2010-09-30 @ 23:16:49
Postat av: emma

Haha njaa, ibland bara. Har nästan bara gjort det när jag vart med gustav!

2010-10-01 @ 11:05:58
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0