Huvudvärk

Jag vaknade med världens huvudvärk i morse så jag till och med var tvungen att ta ipren. (Tar inte värktabletter om det inte verkligen behövs.) Det gick över efter kanske två timmar, men sedan dess så har jag haft ont ibland när jag rör mig eller lutar mig framåt eller något sånt och jag fattar inte vad det är. Är jätte rädd att jag ska vakna upp med samma huvudvärk imorgon, nu när jag inte har någon här som kan ta hand om mig. Jag ska också klara av att gå ut med hunden kvart i nio!


Kommentarer
Postat av: wassberg

Höm höm!! vem var det som var bäst och tog hand om dig då? :O

2010-08-25 @ 22:27:04
Postat av: Anonym

DU såklart älskling :D

2010-08-25 @ 22:40:43
Postat av: emma

oj, nu vart inte mitt namn med.. :(

2010-08-25 @ 22:41:41
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0