Söndag, sista dagen på lovet. Fan vad hämskt!

Hej!

Inte använt datorn på ett tag nu, bara vart inne några få minuter ibland så har inte hunnit med bloggen. Måste ju säga grattis åt Mathilda som fyllde 18 i torsdags och Nicole som också fyllde 18 fast i fredags. Grattis i efterskott!

I torsdags så åkte jag och Jenny buss till Mathilda i Flen, första gången vi åkte buss dit och inte tåg. Gick rätt så bra faktiskt men lite svårt var det faktiskt.. Vi tänkte överraska Mathilda och inte säga till när vi var framma. Men när vi smyger bakom hennes hus så sitter dom i köket hela familjen och såklart ser dom oss när vi försöker gömma oss, hahah det var rätt kul faktiskt! Aja, vi sov där och så. I fredags så åkte jag hem tidigt för att träffa Nicole på stan. Vi gick runt lite på stan och solade och så. Åkte hem till Nicole sen och kollade film, åt pizza och massa gott och gosade med alla otroligt söta valpar! Igår blev det att fira Nicole med hennes släkt och senare på akropolis med hennes vänner. Efter det blev det fest. Det var väll okej i början, sen fick jag as tråkigt och orkade inte vara kvar så jag åkte hem redan vid ett.

Imorgon är det skola. Jag vill typ bara dö, skolan suger.


Kommentarer
Postat av: mathilda

alla påminner mig om skolan hela tiden :((((

meeeeeeeen det va kul att du kom i fredags! hihihih :*

2010-04-11 @ 16:22:34
Postat av: emma

Jag har typ panik! Har inte pluggat någonting liksom och jag ligger ju efter i allt :'(



Taaack själv! hehhe:*

2010-04-11 @ 16:35:17
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0