Skolan.. Läs inte om ni inte gillar en sur Emma!

SHOOOOOOOOOOOO!

Sitter i skolan och dör. Har medieproduktion och fattar som vanligt inte ett jävla skit. Ska bli klar med nån cykelgrej vi gjorde förra gången, trodde jag var klar med den men nu när jag kollade vad jag hade gjort så ser jag hur jävla fail den är! Så vad ska jag göra nu? Kan inte fixa den.. Sen ska man ju såklart börja på något nyt också, det fattar jag inte heller hur man ska göra. Hur trög kan man vara?

En sak som gör det ännu värre är att varken Jenny eller Mathilda är här idag..! Och värre blir det, jag har nämligen världens största skavsår! Borde kanske söka hjälp för mina hälar, typ gå till doktorn eller nått. Måste ju vara något som är fel..


En jätteeee fin cykel som jag ska ha med på nån sak! Bläää


Kommentarer
Postat av: JENNY

im sorrry att jag svek dig :(

2010-04-14 @ 11:16:30
Postat av: emma

im also very sorry........ hehhe :(

2010-04-14 @ 12:33:41
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

ååååh en sån cykel vill jag ha :o

2010-04-14 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0