Jag dör, seriöst..

Min mobil var precis som vanligt, ingenting var konstigt. Efter att jag lämnat den "ensam" i typ en minut eller något så har det blivit cp. Man kunde inte komma in på kontakter och i min samtalslista hette alla "e´" helt jävla skumt. Så jag stängde av den för att se om det blev bättre när man satte på den sen igen. Men nej, det gick ju fan inte!?

Fick åka för att kolla efter en ny mobil och så ville han som jobba där kolla på min mobil och typ få den att fungera igen. Och ja, det gick efter ett tag. Nu är det "bara" det att varenda jävla nummer och alla mina sms är borta!!!!!!! Allt har liksom försvunnit, har bara bilderna kvar. Fan jag ville verkligen ha kvar vissa sms, tror jag DÖÖR nu :'(

Aja, har ju inga fucking nummer så skulle vara trevligt om åtminstonde någon skulle kunna ge mig sitt nummer? Kanske inte här i bloggen men på msn eller skicka ett sms med ditt namn! Pusshej från en halvdöd Emma.


DU SUGER IDIOT MOBIL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0