GÄSTBLOGG!

shooo på er alla coolisar där ute i världen!
just nu sitter vi (jag, emma och jenny) i mitt rum! och om ni undrar vem jag är så kan jag berätta att jag är den bästa människan emma vet (true story) jag är som ni säkert redan räknat ut Mathilda Brännman och jag, Mathilda Brännman, fyller faktiskt år idag (sant faktiskt) hela ARTON år |||||||||||||||||| (så många år).
jaaa vad ska man säga? jenny håller på att slå på min reflex på knät!
hm, det här var ju fantastiskt intressant inlägg!
nu håller dom visst på med att diskutera om dom ska kasta mitt lypsyl i huvet på mig eller ej... det slutade med att dom kastade på varandra! HAHAHAH
och du, GUSTAV WASSBERG, du har inte mitt jävla nummer! sluta ljug för emma, annars så kan det sluta illa för dig... (jag är riktigt farlig) ehehehehhehehehehehe
kommer inte på vad jag ska skrivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

lyssna o njut!
PUSSPUSS GULLEPLUTTAR!
(och gustav jag skojade)

Kommentarer
Postat av: wassberg

ååååååååkej du gav mig det men ljug för Emma du!!

2010-04-09 @ 00:58:39
Postat av: mathilda

nee det gjorde jag inte!!! sluta ljug

2010-04-09 @ 02:10:31
Postat av: wassberg

hahahaha

2010-04-09 @ 11:31:19
Postat av: mathilda

hihihihi

2010-04-09 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0