Fyra år sedan, på sätt och vis i alla fall.

Idag, långfredagen, för fyra år sedan så var jag med om en liten olycka. Då var det ioförsig den 14 april, men det var ändå på långfredagen. Jag var i Bjursås och åkte skidor, ramlade och fick min ena skida i mitt högra ben. Blev att åka in till akuten och sy 13 stygn. Det här var en väldigt enkel och förkortad verision av det som hände. Men ja, nu har jag i alla fall världens fulaste ärr typ. Tänkte att det kan vara lite bra att varna alla er som kommer att se mig i sommar, som inte redan sett det. Har nämligen fått höra att det ser välditg äckligt ut. Kul.. Men jag tycker inte det själv, och vissa tycker det är "coolt" haha, alla tycker olika helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: mathilda

det ser väl inte så äckligt ut? :o

2010-04-02 @ 22:15:23
Postat av: emma

vissa tycker det :(

2010-04-02 @ 22:34:48
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

inte jag :D

2010-04-02 @ 22:58:19
Postat av: mathilda

GLAD PÅSK EMMA! :D<3

2010-04-03 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0