FREEEEDAG

Äntligen helg igen!! Ska inte göra nått speciellt typ men ändå. Nationella nästa fredag, tror jag? Kommer fan att dö. Kommer inte gå bra alls.. Har kommit på att det inte är alls många veckor kvar nu, och jag ligger fortfarande efter i alla ämnen. Finns inte en chans att jag blir klar med allt nu liksom.. Aja, till något bättre, nu ska jag nämligen snart träffa Jenny! Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men blir väll att gå runt på stan eller nått. Så byyye:*


Hmm, webcambilder suger. Och jag ser helt störd ut. Men jag bjuder på den här iaf! Kommer nog ångra det här sen men ändå.. Hahah vilka problem jag har!


Kommentarer
Postat av: mathilda

varför ska du ångra dig? du är söt ju!

och duuu? hälsa jenny! :D

2010-04-16 @ 16:40:00
Postat av: Two olsson sisters

Ja härligt med fredag^^ Det är väl inget fel på den bilden, haha.

Har du något roligt planerat i helgen då?:D//Emma.

2010-04-16 @ 16:49:32
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Kate

Hoppas du haft en bra dag! :D

2010-04-16 @ 17:47:41
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: viccccccctttttthor!

problembarn? :/

2010-04-16 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0