Bättrat på konditionen liite!

Fan vad duktiga Jenny och jag var på idrotten idag! Vi gick/joggade rätt långt i alla fall på typ en timma eller vad det tog? Jag dog nästan, har ju fan inte tränat på as länge och det var varmt och vi var helt stressade :( sen när jag kom hem dog jag på riktigt! Sov i typ en timma eller kanske mer? Sen när jag vaknade hade jag värsta huvudvärken och mådde riktigt illa.. Men efter en timma och en alvedon var det bra igen. Intressant att veta va? Haha nu är jag hungrig, så ska snart ta och äta något! Pusshej:*


Jag just nu! Visst är jag rolig?!


Kommentarer
Postat av: anonym (kan du gissa vem jag är????)

jamen hur jävla död tror du inte jag är nu eller..... efter 1,5 timme träning i REGN :( det är så synd om mig. (jag hälsade på din pappa förresten HIHI)



ses imooooorn PUSSS

2010-04-27 @ 23:20:22
Postat av: emma

Naaaaaaaw stackareeee! Jag vet, han sa det(; hihi ja det gör vi, PUSS på dig JENNY<3

2010-04-27 @ 23:58:12
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0