Äntligen hemma!

Usch vad det är jobbigt med skola. Äntligen sitter jag här och bara tar det lugnt, eller har gjort det ett litet tag nu men. Ikväll ska jag nog bara göra ingenting, duscha, äta och sova. Sköönt!

Tänkte att jag skulle visa två jätte fina bilder på mig. Dom är tagna till någon foto uppgift i skolan, vet inte riktigt vad uppgiften var men vi skulle i alla fall komma på någon konstig idé och då blev det att lindain mitt huvud i toalettpapper! Fyndigt va? hahah här är två mycket fina bilder?!


Typ jag som mumie? Haha tycker jag passar bra som det!


Kommentarer
Postat av: wassberg

cooling!!

2010-04-12 @ 21:04:34
Postat av: emma

Hahah visst är jag!!

2010-04-12 @ 21:44:49
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0